landet-ingenstans

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

party like a rockstar!

Av the anonymous - 9 december 2011 18:19

God morgon alla glada! Vaknade nyss och har sovit hela fem timmar och missade till och med när morsans pojkvän (Sten) kom in i huset. Lisa ringde mig och ja, påpekade att jag måste vakna nu eftersom vi ska pimpla en massa härligt vin ikväll. Vi ska bli F U L L A och Sten och morsan kommer nog sitta med och pimpla dom också, bättre än att inte göra ett skit i alla fall.


Fick present nu när jag vaknade också och morsan kom hem och körde någon stor jävla kudde i ansiktet på mig. Som tydligen är någon slags kudde-bord man kan ha i knät och ha sin bärbardator över. Asskön!


Okej okej, skit sak samma planer för ikväll;


1. Lisa ska komma hit (seg som vanligt!)
2. Bli fulla (på en jävla massa vin!)
3. Försöka ta en snygg jävla bild på hennes iPhone. (lycka till!)
4. Röka upp alla våra cigaretter (som vi hand down kommer lyckas med)
5. …. Jag tror det var allt.



I alla fall – så är det inte meningen att BARA jag ska blogga här. Fast det ser ut som det. Dom andra (ella och elin) är bara riktigt sugande, som ni märker. Höll på att tabba mig så jävla mycket nyss då Sten höll på att leta efter nycklarna till kistan (som morsan gömmer sin sprit i och har största hänglöset, myes!) så...


Morsan: "Sten, har du nycklarna till vinet?"
Sten: "Jag vet inte, tror inte det"
Jag: "Men det är bara att skruva upp gångjärnen ju" (tycker att jag är fett clever)
Jag och Sten som är i vardagrummet, och Morsan i hallen, tystnar för att se om mor min reagerar vilket hon - thank god - inte gör.
Sten: viskar; "Det där håller vi för oss själva"
Jag: "Yepp!"
INPUT ASGARV! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av the anonymous - 7 januari 2012 01:25

Ja, men det bra för oss och vår blogg som Ella fint kommenterade här om dagen. Snacka om att lusten till att blogga försvinner lika fort som den kommer, hur fan lyckas dom där storbloggarna att ständigt ha något att skriva? Men dom får pengar för ski...

Av the anonymous - 27 december 2011 21:51

                                Och så en som var så söt, som jag redan klarat av för att the Robin to my Marion har skägg:     ...

Av the anonymous - 27 december 2011 15:24

Ironiskt livet är då det blev elavbrott igen knappt en halvtimma efter jag postade det förra inlägget.Undra om det var någon slags hint från universum? ...

Av the anonymous - 27 december 2011 02:11

I går natt var nog den värsta på länge. Jag satt ju för fan och bara väntade in min mördare, no joke! Jag, som vanligt, satt nere i vardagsrummet framför min dator och såg på serier då ALLT seriöst slocknar. Det var då jag insåg att det faktiskt var ...

lol

Av the anonymous - 25 december 2011 16:12

Fan vad alla ska ha supermysiga julaftnar, mina är lika jävla trista varje år. Man går upp för tidigt, man hetsar ut på landet (där man har nada teckning och blir alltid lika åksjuk - då man måste åka igenom skogen i fyrtio minuter och vägen är värre...

De borttappade


En gång i tiden satt tre ensamma, olika människor framför datorn i tre olika städer. En hippie, en gypsy (tror hon iallafall) och en ... vad hon nu är.

De var så olika, att endast en patetisk... precis som deras o-påtvingade ensamhet gjorde. Flera år

Frågor

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards